BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

Sunday 10 July 2011

teringin gila !

ok nih satu hal lagi !
muahaha..entry kali nih lebeh pada buah-buahan
almaklum skunk nih kan bermusim2..hehe
tetiba semangat nk mkn buah2 nih

aku teringin gila nk mkn buah rambutan ok !
bukan buah rambutan yg owang jual
bukan juga buah rambutan di rumah owang ( tak kira la kat umah tok, wan, umah kengkawan )
tp kat umah lama aku..

dolu aku duk kat kuarters MADA jew..hehe..
abah aku memg keja kat MADA pown..
aku bukan datg dr kluarga yg kaya raya...
yg ada hanya secukup mkn shj..
acecece...uat ayat menyayat hati lak kan..hehe ( da meme betoi pown ) 
nih umah lama aku...
* dolu aku duk kat cini ja..dalm taun 2009..hee..gambar lama dah.abah aku pegawai MADA.even pegawai pown
diberi arahan untuk berpindah dalm masa 3 bulan.meme kami ada umah kat a.star tapi aku n mama tamaw
pindah sebbnya da meme xley pisah Pendang ng kami..haha.xley blah.even asal sana pon..hurm.biarlah,umah kat sana  di buat homestay.

hehe...kan da melalut..
aku juz nk cakap yg aku memg akan mkn buah rambutan kat umah lama aku nih ja..
sebbnya sedap...ntahla bagi aku dia lain dr yg len..
aku mkn rambutan kt mana2 pown even owang kata sedap bagi aku xsama mcm buah kat umah lama aku tu ag...
aishh...susah betoi..aku ja yg mengada lebeh kowt..haha






aduhh...windu saat mengait buah..mkn kat atas pokok..santai2 gitu jew..lapaq buah trus g kat pokok
fresh ! batok pon batok la..hee
sumanya tinggal kenangan jala

ok nih umah aku yg skunk nih. time nih xsiap ag..
skunk pown xsiap ag..tp pagar yola
ondaway nk uat pagar keliling..
t lew rajin2 aku upload gambar yg latest umah aku
tadak la hebat mana, cukup ntok 8 beranak duduk..
 tp da laen dari gambar nih dah..huhu


hanya pokok perhiasan shj yg ada skunk ok ! tadak pokok ntok tumbuh  ag dah !

sekian ntok kali nih
salam

0 comments: