BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

Tuesday 12 July 2011

kmpp

haish
duduk sesaja kat umah sambil layan marimar + si jundai
tetiba
terkenangkan kehidupan yang tersangat seronok di matrik
dulunya aku duk kat KOLEJ MATRIKULASI PULAU PINANG
aku budak PDT dimana time tuh tersangatlah hina sebb dapat program dua tahun nih
budak PDT xsehebat budak PST sebb tuh kami dapat 2 tahun..
sampai bertumbuk bagailah time aku dulu kat sini..
ntahla..kenapa owang suka membezakan kami nih
ya..memg betoi kami ni xhebat mana pown..tp at least berilah
peluang terhadap owang yg xsenaseb ng kita yg pandai nih
renungkanlah..malas aku nk membebel
benda da lepas..( alhamdulillah lah pointer aku pown maintain jew )
haish windu BIOLOGI !

nih praktikum aku time PST
aku cari gambo time PDT aku xjumpa..agagaga

sumanya gila2 especially si berbaju purple yg pakai key tuh
Chia Ming namanya, tersangat active
skunk tgh uat medic @ UM
tersangatlah pandai..ramai jugaklah bebudak nih dapat medic
aku ja xsenaseb ng depa..huhu
mitak lain, lain yg dapat..tersangatlah kuciwa.


* aku, Chia Ming, Faris ( berada dalam dunia pengkomputeran ) n Khairul Akmal ( bakal pemimpin + hujah2nya )

* tipulah kan jadi budak matrik xposing mcm nih bagai..klu bley suma benda yg ada kat dalam makmal nk amik gambo..haha 

* mcm-mcm

* nih time koir.uat lagu medley. no 1 kowt ! haha..time nih English week...waa best2
bertemakan black n white
salah satu cara nk ilang stress ce try masuk pertandingan cam gini..hehe
best woah

* dalam dewan kuliah. aip ! windu

* wahh mukan aku..kahkah.aku tgk nk tergelak.
time nih ada larian kakom. mangat seyh ! yg laki seblah aku, Cheeko tgh amik medic skunk, sama U ng aku
yg pom seblah aku, Erin tgh amik optometrik kat Uitm gak tp kat Puncak Perdana..
aku ??? terlempar jauh nun engineering..woah
xpa2..skunk da redha dan boleh trima dah...alhamdulillah lakan.
ramai ag yg xsenaseb ng kita ( amik masa wo nk trima suma nih )

* in memory~

* yg tgh ialah Ng Lee Theng. dia skunk nih amik farmasi at UKM..hurm
dialah rujukan aku dulu..otai segalanya..hee

haish..bila nih nk uat reunion...
rindu woahhhhhhhhhhhh
ramai owang cakap kehidupan di U sangat best xmcm kat matrik
tp bg aku khidupan di matrik sangatlah best even kita dikawal, hanya outing time weekend ja
sibuk mcm mana pown still chill out, xmcm kat U nih..
haish



bersyukur woih ! ( aku kata kat aku k )
kekeke

6 comments:

Natasha MDG said...

rindu jgk! kmpp best! teringat dekat londeh. hahaha.

time koir paling BEST!

kak aeryn dekat uitm pnck alam. same dgn kite. selalu gak terserempak dgn die.

dandan said...

tacing gle ayt pdt pst tuh..huhu
kt tmpt ak xpong..rmai pst ngort ex-pdt de r
ex-pdt cun2 woo
tmasuk ak la ngort gak..hahahah
larian kakom pon wt banner ke? =p

matrix mmg bez dr u itu FAKTA!!hehhe

illy athira azman said...

natasya : haha..tawu xpe tasya! xbeh2 ag ng londeh die!..haish...akak da lame kowt xjumpa dia.pas kuar matrik trus xnampak..heee

dan2 : wes ! da memg betoi kowt..HAKIKAT!!!..sampai gado2 beb...agak sensitip la isu nih dulu2..xkisahlah..tapi bila kmy masuk pst, otai la cikit, kira yg terbaek la jugak..hehe
of coz! ada hadiah kowt larian kakom tuh, sebb tuh mangat uat mcm2..

AKU SOKONG STATEMENT ANG YG LAST ! :)

Natasha MDG said...

kak ily ingat lg londeh? haha. dia jd photographer skrg ni. part time je kot. haha. stalker!

aifa89 said...

tu bkn larian kakom la..tu pertandingan perbarisan tu..

aifa89 said...

sejak bila awak masuk kakom lak..kakom sukan antara matrik..yg ni dlm karnival sukan dlm matrik kita je...