BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

Friday, 29 July 2011

huhuhuh

dah lama rasanya membiarkan blog nih bersawang..haha
ingat ari tu sempat nk mengupdate belog, dah upload suma gambar dah tp xsmpat nk menulis..hehe
bz menguruskan kenduri di rumah tok aku...mula2 kenduri kat umah opah aku yg uat kenduri pulut duyan tuh...pahtu nih turn umah tok aku plak sebelah mama aku..
sini pon uat kenduri nk sambut puasa jugak..hehe..tp kat sini uat kenduri makan nasi tgh hari after owang semayang jumaat..sumanya masak sendiri..sebb tuh lah bz
klu main order catering ja, xdalah bz mcm nih kan..haha
haaa nilah menunya..nih ja yg sempat aku amek..hehe

ulam-ulaman + sambal belacan = memg terbaek!


ayam rempah - mama uat

dalca - teh aku uatkan ( mak sedara )

masak putih - serahkan pada yg pakar..hehe..mestilah tok aku.masakan mcm nih owang tua2 ja tawu uat sebabnya dia ala2 kurma tp bukan masak kurma..ntahla...taw makan ja aku
mcm nilah suasana time owang duk makan..alhamdulillah suma owang kekenyangan dan siap dapat pujian lagi....:p
especially masak putih tuhla..yg len tuh sebb dah biasa sangat dah duk makan..





bubye!

0 comments: