BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

Tuesday 5 July 2011

pengalaman baru

hehe...
nk tergelak pon ada entry aku kali nih..
xtually dalam diam xdiam balik dari Shah Alam, aku da cakap kat my parents
yg aku tamaw kija balik nih..nk duk lama2 kat umah..
tetiba 2 ari lepas mama aku cakap da dapat kija kat aku..
dia kata daripada duduk saja @ umah, better cari pengalaman..hehe
so aku pown tanya la kija apa
ce teka ce teka

* ada bahagian pensel,pemadam,sharpener n etc
* Ada bahagian sticker, fail, mcm2 lah
* ada bahagian kertas warna, buku nota kecil, buku mewarna, pen
* bahagian buku sekolah ( buku kotak kecil,kotak besar,buku pjg n mcm2 lah)
* bahagian baju sekolah( mcm2 saiz ada...penin)
* aku !!! hehe

tadaaaa !!!

PENJAGA KOPERASI SEKOLAH KEBANGSAAN PADANG PUSING
2 jam ja aku kija sebb tuh aku stuju..
sehari RM 10..
time bebudak rehat jew kul 9.45 am n 10.15 am 
so aku g dalm kul 9 kul 11 aku balik la
if ada barang bawu sampai ja balik la lewat cikit
hehe
bila pk balik,apa salahnya kan..
kebetulan kakak kat c2 berenti..
inilah yg dinamakan REZEKI...

last2, da habes menjual nih..heee
part yg aku paling suka..
kira duit la ! apa lagi...hehe

p/s : mama! along nak nek keta...lagi gelap la cenggini ari2 nek moto ! MEQELIT! HAHA

0 comments: