BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

Saturday 16 July 2011

kini bermula !

assalamualaikum !
hehe...kini bermula tajuk entry aku kali nih adalah kerana
$$$$$
bakal masyuk..INSYAALLAH..amin
( muga2 dimurahkan rejki )
start dari tahun lepas aku da start uat benda nih..
hikhik
ambil tempahan cup cake !
xkira la untuk hantaran, beday party bagai...
slalunya beday party lah..sebb bebudak suka benda alah gini..
baru2 nih bawu amik tempahan 50 biji
+
mama nk amik bawak g skolah dia
so pagi jumaat tuh aku bangun tido, mandi2 
terus uat cup cake
mama suh aku uat moist chocolate cake
see...ini sebelom topping


ini selepas topping !


yummy kan ???

hehe...so anyone yg nk tempah moleh jew..contact me !
anytime  k !
murah2 jew..

pastu nih musim raya da nak tiba...aku uat jugak kuih raya..
t later2 aku upload gambo eh...
aku just uat 2 jenis
almond strips and london almond
so t ley tempah2 if nk..nk pos pon moleh..
if berminat, roger2 kat cini @ my fesbuk !
rm 20 - 50 biji ( murah2 jew )
t i update pasal kuih raya nih !hehe
daaaaaaaaa

0 comments: