BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

Saturday 28 May 2011

happy !

lamanya xupdate belog..
mcm nih la bila ada belog namo update lak...
bila tadak belog tingin nk ada gak!
pemalas illy!
umphhh..da da da...xtually tamo nk bising2 ag...just nk btaw hari selasa lepas...hehe
yeay! incik aifa maw datg jumpa saya! YAHOO!!!
incik aifa datg tengah hari lepas aku abeh kelas...
apa eh yg aku uat ari tu ng dia...??? ( da xhengat sbb da 4 hari berlalu~ )hahaha...nmpk sangat!





ha da hengat!!!
kmy g berkelah ~ huhu
taw kat mana?
kat tasik s.7 Shah Alam...
teheee~
gatai ak???
1st kmy g berkelah,makn apa yg aku sempat masak jaaaa...
tuh pown abeh...main ng lapar kan...
pastuh decide nk g OU ( 1 utama )
incik aifa kata nk tgk wayg...so aku tnya la nk tgk cita apa..
dia kata ikot aku...aku xkesah aku cakap kat dia...yg penting Fast 5 aku dah tgk ng Pirates pon aku da tgk....
dalm kepalaotak aku nih dah pikir da mesti dia nk tgk cita tu..
cita ap???
of FAST 5 lol! da paham sangat da!
aku cakap kat dia okeyh jum Fast 5 ! again ok!!! FOR THE 2ND TIME FAST 5 AGAIN!
( memg terbaek even tgk 2 kali !!! heheh )
 
 
sementara nk menunggu cita start...
try la pusing2 dalam OU... then lepak kat Auntie Anne's...
 




 makan roti....lalalalalala
cedap gak roti dia...sbb 1st time aku mkn Auntie Anne's nih sebenarnya...so agak jakun disitu ya..
tgk la betapa cedapnya incik aifa kita makan...
ummmmm...yummy!
kmy beli Specialty Combo !
- air lemonade
- Choc Eclairs
- Parmesan Cheese
 
 

 
beselera abeh ! padahal roti jew..kikikiki
tgk wayang dalam pkul 8 abeh...
then kmy balik trus...sbb dia nk g kajang lak...
sedey sob sob sob...T____T

even kejap jew kluar spend time together gether, i'm hepi ya !

p/s : datg2 la mlawat slalu, tgh cuti kan...so ada la masa tuh...

0 comments: